Τα οφέλη της σωστής στάσης του σώματος!

Η σωστή στάση του σώματος είναι ένα ζήτημα υγείας και φυσικής κατάστασης που πολλοί δεν αντιλαμβάνονται τη σοβαρότητά του μέχρι να εμφανιστούν κάποια συμπτώματα όπως πόνοι στη μέση, στις αρθρώσεις, στα χέρια ή και στα πόδια. Στα Icon Fitness, μπορούμε να σου υποδείξουμε τις κατάλληλες ασκήσεις, ώστε να διορθώσεις τη στάση του σώματός σου.

Οφέλη της σωστής στάσης του σώματος:

  1. Διατηρεί τα οστά και τις αρθρώσεις στη σωστή ευθυγράμμιση, έτσι ώστε οι μύες να χρησιμοποιούνται σωστά.
  2. Βοηθά στη μείωση της ανώμαλης φθοράς των αρθρώσεων που μπορεί να οδηγήσει σε αρθρίτιδα.
  3. Μειώνει την καταπόνηση των συνδέσμων που συγκρατούν τις αρθρώσεις της σπονδυλικής στήλης μαζί.
  4. Αποτρέπει την κόπωση, επειδή οι μύες χρησιμοποιούνται πιο αποτελεσματικά, επιτρέποντας στο σώμα να εξοικονομεί ενέργεια.
  5. Αποτρέπει την οσφυαλγία και τον μυϊκό πόνο.
  6. Συμβάλλει στην καλή εμφάνιση.

Πώς θα κάθεσαι σωστά στην καθημερινότητά σου:

  1. Κάθισε με την πλάτη ευθεία και τους ώμους πίσω. Οι γλουτοί πρέπει να αγγίζουν το πίσω μέρος της καρέκλας.
  2. Κράτησε τα πόδια σου επίπεδα στο πάτωμα.
  3. Στον χώρο εργασίας, ρύθμισε το ύψος της καρέκλας, ώστε να μπορείς να κάθεσαι κοντά στο γραφείο σου. Ξεκούρασε τους αγκώνες και τα χέρια στην καρέκλα ή στο γραφείο σου, κρατώντας τους ώμους χαλαρούς.

Ποιος είναι ο σωστός τρόπος να σηκώνεις βάρη;

  1. Εάν χρειαστεί να σηκώσεις αντικείμενα, μην προσπαθήσεις να σηκώσεις αντικείμενα που είναι δύσκολα ή είναι βαρύτερα από 30 κιλά.
  2. Πριν σηκώσεις ένα βαρύ αντικείμενο, βεβαιώσου ότι έχεις σταθερή βάση.
  3. Για να σηκώσεις ένα αντικείμενο που είναι χαμηλότερο από το επίπεδο της μέσης σου, κράτησε την πλάτη σου ευθεία και σκύψε στα γόνατα και τα ισχία σου. Μην σκύβεις προς τα εμπρός στη μέση με τα γόνατά σου ίσια.

Αν χρειάζεσαι περαιτέρω βοήθεια και συμβουλές τα Icon Fitness είναι εδώ για να σε βοηθήσουν όχι μόνο να βελτιώσεις τη σωματική του κατάσταση αλλά και τη σωστή διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ της σωματικής και της πνευματικής υγείας σου.

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *