Super Healthy Summer Drinks!

Το νερό μπορεί να έχει τόνους οφέλη και μηδενικές θερμίδες. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλα υγιεινά ποτά που αξίζει να προστεθούν στο καλοκαιρινό μενού σου. Ορισμένα ποτά έχουν τεράστια οφέλη για την υγεία, από την ανακούφιση μικρών παθήσεων μέχρι τη δυσπεψία και την οστεοπόρωση.

Μερικά από αυτά είναι:

Πράσινο Τσάι

Ότι έχεις ακούσει για τις ιδιότητες του πράσινου τσαγιού είναι πέρα για πέρα αληθινές. Περιέχει μια πλούσια συγκέντρωση φλαβονοειδών και πολυφαινολών, φυσικών αντιοξειδωτικών που μπορούν να προστατεύσουν τα κύτταρα από καρκινογόνες ουσίες και να εμποδίσουν την ανάπτυξη όγκων βοηθώντας στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών στο σώμα.

Γάλα

Το γάλα είναι μια εξαιρετική επιλογή υγιεινού ποτού, επειδή έχει τα συστατικά ενός υγιεινού γεύματος-υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίγο λίπος.. Είναι η ιδανική πηγή ασβεστίου επειδή περιέχει βιταμίνη D, η οποία απαιτείται για τη μέγιστη απορρόφηση ασβεστίου. Μπορεί να βοηθήσει το σώμα σου να σταματήσει την αποθήκευση λίπους. Το ασβέστιο προκαλεί τα κύτταρα του σώματός σου να κάψουν το λίπος αντί να το κρατήσουν.

Γάλα σόγιας

Το γάλα σόγιας περιέχει διαλυτές και πρωτεΐνες σόγιας, οι οποίες μειώνουν τα επίπεδα LDL (κακής) χοληστερόλης και τα τριγλυκερίδια, μειώνοντας με αυτό το τρόπο τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων. Το γάλα σόγιας είναι ενισχυμένο με ασβέστιο και βιταμίνες Α και D.

Χυμός Πορτοκάλι

Μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C. Η βιταμίνη C μπορεί να αποτρέψει την οξειδωτική βλάβη που μπορεί να προκαλέσει καρκινικά κύτταρα και βελτιώνει τη λειτουργία των ανοσοκυττάρων, επιτρέποντας στο σώμα σας να καταπολεμά αποτελεσματικότερα τις μολύνσεις.

Ποια ποτά να αποφύγεις:

Λεμονάδα

Οι περισσότερες εκδόσεις που αγοράζονται από το κατάστημα παρασκευάζονται από τα ίδια γλυκαντικά που χρησιμοποιούνται στη σόδα, σε συνδυασμό με συντηρητικά και τεχνητό χρώμα. Σε 100 θερμίδες ανά φλιτζάνι, και με το ισοδύναμο των έξι κουταλιές του γλυκού ζάχαρης και μηδενικών θρεπτικών ουσιών, ουσιαστικά πίνεις μια υγρή καραμέλα.

Παγωμένο καφέ

Όταν αναμειγνύεις 2 τοις εκατό γάλα και ζάχαρη, ένα μεγάλο παγωμένο φλιτζάνι μπορεί να περιέχει έως και 800 θερμίδες.  Υπάρχει λόγος για τον οποίο έχει τόσο γλυκιά γεύση: Στα 170 γραμμάρια ζάχαρης σε ένα τυπικό ποτό, παίρνεις περισσότερο από ένα σοκ ζάχαρης από ότι θα σου δώσει μια δόση καφεΐνης.

Ποτά από χυμούς

Το ποτό χυμού η cocktail χυμού είναι σχεδόν μια άλλη ονομασία για το έντονα χρωματισμένο νερό ζάχαρης. Για ένα πραγματικά υγιεινό ποτό, μπορείς να  αναζητήσεις χυμό που είναι 100% φυσικός, όπως έναν χυμό πορτοκαλιού.

Επομένως, μπορείς να δροσιστείς και να διατηρήσεις το σώμα σου ενυδατωμένο και σε φόρμα επιλέγοντας τα κατάλληλα ποτά. Τα Icon Fitness βρίσκονται δίπλα σου για να σου δώσουν τις συμβουλές που χρειάζεσαι!

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *