Γυμναστική στο σπίτι

Πολλοί αναρωτιούνται: ‘Είναι η γυμναστική στο σπίτι αποτελεσματική;’. Και όμως η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι θετική, αρκεί να κάνεις τις κατάλληλες ασκήσεις και τις σωστές επαναλήψεις, για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Άλλωστε, στις μέρες μας, οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν καθημερινά ελάχιστο ελεύθερο χρόνο και μπορεί να προτιμούν την άνεση για γυμναστική στο χώρο τους, όποια στιγμή της ημέρας το επιθυμήσουν.

Αν θέλεις και εσύ να ‘δημιουργήσεις’ το προσωπικό σου γυμναστήριο στο σπίτι, ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές.

  1. Να είσαι δημιουργικός

Σκέψου πράγματα που υπάρχουν στο σπίτι σου και θα μπορούσες να τα χρησιμοποιήσεις αντί για έναν αλτήρα γυμναστικής. Χρησιμοποίησέ τα για να κάνεις squats, κάμψεις δικεφάλων ή και προτάσεις για τους ώμους.

  1. Αγόρασε απλό και κατάλληλο εξοπλισμό

Αν από την άλλη θέλεις να κάνεις λίγο πιο ‘επαγγελματικό’ τον τρόπο εκγύμνασης στο σπίτι, σου προτείνουμε να αγοράσεις στρώμα κατάλληλο για ασκήσεις yoga, pilates και stretching, ένα λάστιχο γυμναστικής ή σχοινάκι και φυσικά δύο αλτήρες, ώστε να γίνεις ο προσωπικός γυμναστής του εαυτού σου.

  1. Εκμεταλλεύσου τα δωρεάν βίντεο γυμναστικής

Στο διαδίκτυο υπάρχουν πληθώρα από βίντεο με επαγγελματίες γυμναστές που σου παρουσιάζουν βήμα προς βήμα ασκήσεις που θα μπορούσε ο καθένας να κάνει στο σπίτι του, ανάλογα μάλιστα και με την μυϊκή ομάδα που θέλει να επικεντρωθεί. Οι περισσότερες από αυτές συνήθως δεν απαιτούν και εξοπλισμό προπόνησης.

  1. Κάνε ασκήσεις με το βάρος του σώματος

Αν θέλεις να ενδυναμώσεις και να αποκτήσεις τη γράμμωση που πάντα ονειρευόσουν, να ξέρεις ότι οι ασκήσεις με το βάρος του σώματος μπορούν να παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. Σανίδα, push ups, squats, jumping jacks, step-ups και mountain climbers, είναι μερικές από τις ασκήσεις που μπορείς εύκολα να κάνεις στο χώρο του σπιτιού σου και να πετύχεις το στόχο σου, αρκεί να γίνονται με τη σωστή τεχνική.

  1. Οργάνωσε το χώρο

Προκειμένου να ακολουθείς το πρόγραμμα που έχεις ορίσει για τη γυμναστική στο σπίτι και να μην παρεκκλίνεις από αυτό, η λύση είναι να φτιάξεις ένα χώρο που θα μοιάζει με αυτόν του γυμναστηρίου. Εκεί θα μπορούσες να έχεις την πετσέτα σου, ένα μπουκάλι για νερό, ένα ηχείο για να ακούς δυνατά την αγαπημένη σου μουσική ή μια τηλεόραση για να παρακολουθείς κάποιο πρόγραμμα που ακολουθείς και γιατί όχι και έναν καθρέφτη. Το να βλέπεις τον εαυτό σου όταν κάνεις κάποια άσκηση, μπορεί να σε βοηθήσει να έχεις τη σωστή στάση και να αποφύγεις τον τραυματισμό.

  1. Γυμνάσου κάνοντας δουλειές

Το να κάνεις τις δουλειές του σπιτιού είναι σίγουρα ένας απολύτως οικονομικός και εύκολος τρόπος να γυμναστείς. Προσπάθησε όμως να κάνεις τις δουλειές με λίγο περισσότερη ένταση και σίγουρα θα διαπιστώσεις ότι καίγονται αρκετές θερμίδες με αυτή τη δραστηριότητα.

Εσύ είχες σκεφτεί ότι μπορείς να γυμναστείς στο σπίτι; Αν από την άλλη θέλεις να γυμναστείς με επαγγελματική βοήθεια, το Icon Fitness είναι η καλύτερη επιλογή!

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *