Κάνε κι εσύ γυμναστική σε group!

Είτε πρόκειται για ένα ομαδικό πρόγραμμα στο γυμναστήριο είτε για ένα τρέξιμο στο πάρκο με μερικούς φίλους, εδώ είναι μερικά από τα συγκεκριμένα οφέλη που μπορείτε να κερδίσετε από τη γυμναστική με μια ομάδα.

Οι προπονήσεις με τους άλλους βελτιώνουν την συνέπεια επειδή συνεπάγονται δέσμευση. Μία μελέτη διαπίστωσε ότι το 95% των ατόμων που ξεκίνησαν πρόγραμμα απώλειας βάρους με φίλους ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα, σε σύγκριση με ποσοστό ολοκλήρωσης 76% για όσους αντιμετώπισαν μόνοι το πρόγραμμα. Η ομάδα των φίλων είχε επίσης 42% περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσει την απώλεια βάρους. Οι περισσότεροι άνθρωποι δυσκολεύονται να παραμείνουν συνεπείς με το προσωπικό πρόγραμμα προπόνησης, αλλά έχοντας μια συγκεκριμένη ομάδα που περιμένει, είναι από μόνο του κίνητρο.

Γυμναστείτε πιο αποτελεσματικά, πιο δυναμικά. Σε ένα ομαδικό πρόγραμμα κανείς δεν θέλει να είναι ο ασθενέστερος κρίκος. Σε πρόσφατη μελέτη, οι συμμετέχοντες δοκιμάστηκαν σε διάφορες ασκήσεις άλλοτε μόνοι τους και άλλοτε σαν ομάδα. Αυτό που βρήκαν ήταν ότι όταν γινόταν η άσκηση ομαδικά, οι συμμετέχοντες πολλαπλασίαζαν την προσπάθεια. Για παράδειγμα, σε ασκήσεις όπως η «σανίδα» ο χρόνος αυξήθηκε έως και 25% παραπάνω. Οι συμμετέχοντες που συνέχισαν να συμμετέχουν σε ομαδικά προγράμματα κατέρριψαν τα προσωπικά τους ρεκόρ, είτε αυτό αφορά δύναμη, είτε αντοχή.

Αποκτήστε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ένας λόγος για τον οποίο μπορείτε να πιέσετε τον εαυτό σας πιο σκληρά όταν άλλοι γυμνάζονται μαζί σας είναι η έμφυτη ανταγωνιστικότητα σε όλους μας. Βλέποντας τι μπορούν να κάνουν οι άλλοι μπορεί να σας εμπνεύσει να κάνετε περισσότερα.

Οι ομαδικές προπονήσεις μπορούν να έχουν δυο πνευματικά πλεονεκτήματα έναντι των ατομικών προπονήσεων. Παρόλο που είναι αλήθεια ότι όταν γυμνάζεστε εκκρίνετε ενδορφίνες, μια ομαδική άσκηση μπορεί να οδηγήσει στην απελευθέρωση των ενδορφινών και έξω από τη σωματική άσκηση. Η χαλάρωση έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα επίπεδα ενδορφίνης στις μελέτες. Έτσι, όταν βρίσκεστε σε ομαδικά προγράμματα μπορεί πραγματικά να σας κάνει να αισθάνεστε υπέροχα πριν αρχίσετε καν τη γυμναστική. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα αυτής της αύξησης της διάθεσης είναι ότι όταν πιέζετε τον εαυτό σας σκληρά και αγωνίζεστε μέσα από πιο δύσκολα μέρη της προπόνησής σας, θα αισθανθείτε καλύτερα και γεμάτοι ενέργεια για να ολοκληρώσετε τις ασκήσεις.

Διαφοροποιήστε τις προπονήσεις σας. Στις ομαδικές προπονήσεις, εκτός από τον γυμναστή, έχετε παρατηρητές για να βεβαιωθείτε ότι εκτελείτε μια άσκηση σωστά. Ακόμα και αν αποτύχετε όμως, υπάρχει κάποιος να σας στηρίξει και να σας βοηθήσει με ασφαλή τρόπο. Σε μερικές περιπτώσεις, έχοντας έναν σύντροφο μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να κάνετε ασκήσεις που δεν θα μπορούσατε να κάνετε μόνοι σας.

Βρείτε την υποστήριξη – και την ευθύνη – ως μέλος μιας ομάδας. Υπάρχει ένας δεσμός που δημιουργείται όταν μια ομάδα αγωνίζεται, ιδρώνει, αγωνίζεται και βρίσκει τον δρόμο της μέσα από μια σκληρή προπόνηση. Οικοδομούνται σχέσεις δυνατές μεταξύ των μελών της και οι ατομικοί στόχοι, γίνονται ομαδικοί. Μην περιμένεις άλλο! Τα προγράμματα του ICON FΙTNESS καλύπτουν κάθε ανάγκη και κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης!