Δίαιτα κάτω από τον Ήλιο

Αν θες να χάσεις βάρος, τότε να γνωρίζεις ότι το καλοκαίρι αποτελεί ίσως την καλύτερη περίοδο για να επιτύχεις το στόχο σου. Αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί λόγω της ζέστης, ιδρώνεις περισσότερο και δεν πεινάς τόσο συχνά όσο τις κρύες μέρες του χειμώνα. Υπάρχουν όμως κάποιες διατροφικές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις προκειμένου να φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα κάνοντας δίαιτα κάτω από τον ήλιο.

  1. Παρέμεινε ενυδατωμένος

Κατά γενική ομολογία, αυτός είναι ένας βασικός κανόνας που ισχύει για το χάσιμο βάρους, αλλά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού ο οργανισμός χρειάζεται περισσότερη ενυδάτωση. Προσπάθησε να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκάλι νερό, ώστε να πίνεις μικρές γουλιές κάθε στιγμή της ημέρας.

  1. Βάλε στη διατροφή σου τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά

Τα φρούτα και λαχανικά έχουν χαμηλή θερμιδική αξία και ως εκ τούτου, αν τα συμπεριλάβεις στην καθημερινή σου διατροφή μπορείς να επιταχύνεις το χάσιμο βάρους. Λαχανικά όπως, το αγγούρι, η μελιτζάνα, τα μανιτάρια, το αβοκάντο, η ντομάτα και οι πιπεριές, και φρούτα όπως, το καρπούζι και οι φράουλες, είναι μερικά από αυτά που μπορείς να επιλέξεις.

  1. Απέφυγε τα βαριά γεύματα

Για να έρθεις ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο σου, προσπάθησε να μην καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες φαγητού και φυσικά τα τηγανητά και το junk food, δεν έχουν θέση στην καλοκαιρινή σου διατροφή. Το ιδανικό είναι να τρως μικρά και συχνά γεύματα, ώστε να βοηθήσεις και στην βελτίωση του μεταβολισμού σου.

Ακόμη και κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, τα παραπάνω αποτελούν απλές και χρήσιμες συμβουλές που μπορείς να ακολουθήσεις. Και μην ξεχνάς ότι τα Icon Fitness μπορούν να γίνουν ο σύμμαχός σου σε αυτή την προσπάθεια!

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *