10 Εύκολες Ασκήσεις κατά της Κυτταρίτιδας

Η πρώτη φορά που μια γυναίκα βλέπει την κυτταρίτιδα στο σώμα της, είναι όπως εκείνο το συναίσθημα που κάποια νιώθει όταν εντοπίζει την πρώτη άσπρη τρίχα στα μαλλιά της! Σχεδόν όλες οι γυναίκες έχουν κυτταρίτιδα, ανεξαρτήτως βάρους και ηλικίας. Πριν πανικοβληθείς για το πως θα ‘ξεφορτωθείς’ την κυτταρίτιδα, χαλάρωσε, πάρε μια βαθιά ανάσα και δες με ποιες ασκήσεις μπορείς να την μειώσεις αισθητά!

  1. Ποδήλατο

Το να κάνεις ποδήλατο είναι μια απλή και εύκολη άσκηση, που θα σε βοηθήσει να ανεβάσεις παλμούς και να έχεις καλύτερα αποτελέσματα στη γυμναστική σου. Ακόμη και αν δεν έχεις πολύ χρόνο για να πας στο γυμναστήριο, μπορείς να εκμεταλλευτείς τον καιρό και να πας μια παραθαλάσσια βόλτα με το ποδήλατό σου.

  1. Ανέβα-Κατέβα σκαλιά

Με το να ανέβο-κατεβαίνεις σκαλιά μπορείς να κάψεις 10 θερμίδες το λεπτό και παράλληλα είναι μία άσκηση που γυμνάζει όλους τους μυς της περιοχής του σώματος, που τείνει να εμφανίζει κυτταρίτιδα.

  1. Squats

Πρέπει να γνωρίζεις ότι με τα καθίσματα γυμνάζεις αποτελεσματικά τους μυς των ποδιών σου. Κάνοντας αρκετές επαναλήψεις, καις λίπος, γεγονός που συνεπάγεται και λιγότερη κυτταρίτιδα.

  1. Wall sit

Η συγκεκριμένη άσκηση είναι πολύ αποτελεσματική κατά της κυτταρίτιδας, καθώς βοηθάει στην εκγύμναση των γλουτών και των μηρών. Προσπάθησε να κάνεις wall sit για 30’’ ή ακόμη καλύτερα για 1’.

  1. Back kicks

Στηρίξου στα χέρια ή τους αγκώνες σου και εναλλάξ σήκωσε το κάθε ένα πόδι πίσω σου, προσπαθώντας παράλληλα να διατηρείς μια σταθερή θέση σώματος.

  1. Γέφυρα

Μία από τις καλύτερες ασκήσεις για την αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας, αρκεί να κρατάς ψηλά τους γλουτούς σου για τουλάχιστον 30’’.

  1. Πλάγια ανοίγματα με λάστιχο

Μία άσκηση που μπορείς να κάνεις και στην άνεση του σπιτιού σου. Χρειάζεσαι απλά ένα λάστιχο, ώστε λόγω της αντίστασης να γυμνάσεις καλύτερα το κάτω μέρος του σώματός σου. Πάτησε το λάστιχο με τα πόδια και κάνε εναλλάξ ανοίγματα.

  1. Μπροστινές προβολές

Κλασική και αγαπημένη άσκηση για τα γυμνασμένα πόδια. Κάνε ένα βήμα μπροστά και προσπάθησε και να δύο πόδια να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών.

  1. Jumping Jacks

Πρόκειται για άσκηση σωματικού βάρους και γυμνάζουν γλουτούς, γάμπες, μηρούς, πλάτη και τους μύες των ώμων. Κάνοντας jumping jacks τονώνεις την αντοχή σου και κυρίως καις θερμίδες.

  1. Ισομετρικά καθίσματα

Με την συγκεκριμένη άσκηση οι γλουτοί σας θα γυμναστούν πάρα πολύ και οι μυς τους θα γίνουν όσο πιο σφιχτοί γίνεται.

Το μυστικό για να μειώσεις την κυτταρίτιδα εκτός των παραπάνω ασκήσεων είναι και η σωστή διατροφή. Για επαγγελματικές συμβουλές και σωστή καθοδήγηση, μην ξεχνάς να επισκεφτείς το Icon Fitness.

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *