Ο ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικός για το σώμα μας. Μειώνει όλες τις εντάσεις, αυξάνει τη ποσότητα του αίματος στους μυς και ξαναχτίζεται τα κατεστραμμένα κύτταρα. Ως εκ τούτου, θα πρέπει, όπως η διατροφή και η προπόνηση, να συμβαίνει στις σωστές χρονικές στιγμές και να είναι ποιοτικός.
Ένας ύπνος κακής ποιότητας έχει ως αποτέλεσμα πονοκεφάλους, έλλειψη ζωτικότητας, δημιουργεί εντάσεις και οι γνωστικές και συναισθηματικές λειτουργίες λειτουργούν στους χαμηλότερους ρυθμούς. Συνεπώς δεν είναι η κατάλληλη προϋπόθεση για την καθημερινή λειτουργία και σίγουρα όχι για τη σωματική άσκηση. Θυμηθείτε ότι ο υγιής ύπνος είναι επίσης απαραίτητος για την πλήρη αναγέννηση του κουρασμένου σώματος. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να προσέξουμε όχι μόνο να κοιμηθούμε, αλλά να κοιμηθούμε όλη τη νύχτα χωρίς προβλήματα. Εδώ είναι μερικά κόλπα που θα σας βοηθήσουν.

upnos | blog

Δημιουργείστε ένα πρόγραμμα
Η ρουτίνα είναι το κλειδί για ένα σωστό ύπνο. Προσπαθήστε να πάτε στο κρεβάτι και να ξυπνάτε κάθε μέρα την ίδια ώρα. Το ίδιο διάστημα ύπνου κάθε βράδυ και η επαναλαμβανόμενη ώρα ύπνου και αφύπνισης θα σας βοηθήσουν να ρυθμίσετε το βιολογικό ρολόι. Επομένως, μην αναβάλλετε τα καθήκοντα για το βράδυ και μην υποτιμάτε τον ήχο του ξυπνητηριού. Μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα, θα παρατηρήσετε ότι το σώμα σας θα προσαρμοστεί. Φυσικά, πρέπει η διάρκεια του ύπνου να είναι περίπου 7-8 ώρες κάθε βράδυ.
Τρώτε ελαφρά
Βαριά φαγητά το βράδυ μπορεί να αποτρέψουν ένα αποτελεσματικό ύπνο. Δεν είναι επίσης εύκολο να κοιμηθείς με ένα εντελώς άδειο στομάχι. Επομένως, προσπαθήστε να φάτε το τελευταίο γεύμα περίπου 3 ώρες πριν τον ύπνο, επιλέγοντας μικρές μερίδες εύπεπτων τροφίμων. Αποφύγετε επίσης να πίνετε καφέ στο δεύτερο μέρος της ημέρας, επειδή η επίδραση της καφεΐνης μπορεί να γίνει αισθητή ακόμα και για 6 ώρες από την τελευταία γουλιά. Η διέγερση του νευρικού συστήματος σίγουρα δεν θα βοηθήσει στην ηρεμία που είναι απαραίτητη πριν από τον ύπνο.
Χαλαρώστε
Η παρακολούθηση ταινιών ή το σερφάρισμα στο ίντερνετ πριν την ώρα του ύπνου δεν είναι καλή ιδέα. Μια φωτεινή, λαμπερή οθόνη μπορεί να εξαπατήσει το βιολογικό ρολόι και να πλημμυρίσει τον εγκέφαλο με ερεθίσματα, λέγοντάς του ότι δεν είναι καιρός να κοιμηθεί. Επομένως, τουλάχιστον μισή ώρα πριν κοιμηθείτε, απενεργοποιήστε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές, σβήστε το φως στο δωμάτιο και προσπαθήστε να καθαρίσετε το μυαλό. Τα στοιχεία του διαλογισμού και της συγκέντρωσης στην αναπνοή μπορούν να βοηθήσουν στον ύπνο. Είναι επίσης σημαντικό ότι η θερμοκρασία δωματίου δεν είναι πολύ υψηλή (βέλτιστη είναι 16-20 βαθμοί Κελσίου), και ο αέρας να είναι φρέσκος και καθαρός.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε όσο το δυνατόν καλύτερα. Χάρη σε αυτό, αύριο θα έχετε αρκετή δύναμη και ενέργεια για να πάτε στο ICON Fitness για την επόμενη προπόνηση!