Τα Χριστούγεννα είναι μια αγαπημένη γιορτή για τους περισσότερους. Οι άνθρωποι έρχονται πιο κοντά και τα γιορτινά τραπέζια έχουν την τιμητική τους. Τα χριστουγεννιάτικα εδέσματα είναι απολαυστικά και δύσκολο να τους αντισταθεί κάποιος. Καθώς οι μέρες περνούν, οι γιορτές φεύγουν και αφήνουν πίσω τους παραπανίσια κιλά. Μην αγχώνεστε όμως, υπάρχει λύση για να ξαναβρείτε γρήγορα τη φόρμα σας! Μαζί θα δούμε μερικά έξυπνα tips για να σας βοηθήσουμε να το καταφέρετε!

  • Οργανώστε τα γεύματά σας

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και πρέπει να το αντιμετωπίζετε έτσι. Επιλέξτε τροφές από διάφορες διατροφικές ομάδες που θα σας δώσουν την απαραίτητη ενέργεια. Στη συνέχεια κάντε ένα πλάνο για τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας λαμβάνοντας υπόψιν ότι δεν πρέπει να απέχουν το ένα με το άλλο πάνω από 4 ώρες. Σε κάθε γεύμα προσθέστε σαλάτα ενώ μπορείτε να αντικαταστήσετε το αλάτι με διάφορα μπαχαρικά για περισσότερη γεύση.

  • Αυξήστε την κατανάλωση νερού

Το νερό ενεργοποιεί το μεταβολισμό σας, επιταχύνει τις καύσεις ενώ όταν καταναλώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα, σας κάνει να νιώθετε χορτάτοι, αποφεύγοντας τα βλαβερά σνακ. Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση 500ml νερού πριν από κάθε γεύμα, μειώνει την ποσότητα θερμίδων που προσλαμβάνετε στο γεύμα έως και 40%.

  • Περιορίστε την κατανάλωση βλαβερών τροφών

Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη περιέχουν πολλές θερμίδες χωρίς να παρέχουν καμία θρεπτική αξία για τον οργανισμό. Η ζάχαρη μπορεί να κρύβεται και σε τρόφιμα που διαφημίζονται σαν υγιεινά. Το ίδιο συμβαίνει και με σχεδόν όλα τα ανθρακούχα αναψυκτικά.  Από την άλλη πλευρά, οι αλμυρές τροφές δεν είναι λιγότερο επιβλαβείς. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι που είναι υπεύθυνο για την κατακράτηση υγρών. Τυποποιημένες τροφές, κονσέρβες ακόμα και αρτοποιήματα είναι στη λίστα των προϊόντων που πρέπει να αποφεύγετε. Μια απλή λύση είναι να ετοιμάσετε κάποια υγιεινά σνακ από το σπίτι και να τα έχετε μαζί σας. Μία σαλάτα με αβοκάντο και τζίντζερ όχι μόνο θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια αλλά θα δώσει και ώθηση στο μεταβολισμό σας.

  • Αφιερώστε μερικά λεπτά καθημερινά στη γυμναστική

Το γυμναστήριο είναι μια εξαιρετική λύση αλλά και τις μέρες που δεν έχετε αρκετό χρόνο μην αμελείτε τη φυσική σας κατάσταση. Μερικά λεπτά περπάτημα αρκούν για να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας. Δεν χρειάζεται να πάρετε το ασανσέρ για να βγείτε από το σπίτι, ούτε το αυτοκίνητο μέχρι το κοντινό σούπερ μάρκετ. Μπορεί να σας φαίνεται αμελητέο, αλλά αθροιστικά, μερικές αλλαγές μπορούν να κάνουν τη διαφορά.