Θα αποκτήσω κοιλιακούς, θα αποκτήσω ένα ονειρεμένο σώμα, θα ασκούμαι τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα. Όλα τα παραπάνω ακούγονται συχνά τις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων που θέτουμε στόχους για την επόμενη χρονιά. Οι στόχοι συχνά γίνονται σαν τη δίαιτα, “από Δευτέρα” και απομακρυνόμαστε συνεχώς από αυτούς. Άλλες φορές γίνεται δυναμική αρχή αλλά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα χάνουμε το ενδιαφέρον μας και καταφεύγουμε πάλι στις προηγούμενες καθημερινές συνήθειες. Αν επιθυμείτε να πετύχετε τους στόχους σας αυτή τη χρονιά, έχουμε για εσάς 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν!

  • Αξιολογήστε την καθημερινότητά σας

Πριν καταγράψετε τους στόχους της νέας χρονιάς αξιολογήστε και αναλύστε το καθημερινό σας πρόγραμμα. Είσαστε εργαζόμενος χωρίς σταθερό ωράριο εργασίας; Φοιτητής που απαιτεί ανά περιόδους πολλές ώρες διαβάσματος; Έχετε ελεύθερο χρόνο για γυμναστική πολύ πρωινές ώρες; Το πρόγραμμα του καθενός είναι διαφορετικό αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για να αποφύγετε το γυμναστήριο.

  • Βάλτε έναν έξυπνο στόχο

Το επόμενο βήμα είναι να θέσετε έναν έξυπνο στόχο και προτεραιότητες. Ο στόχος πρέπει να είναι συγκεκριμένος, εφικτός, μετρήσιμος και να γίνεται σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Αν επιθυμείτε να χάσετε 10-20 κιλά σε 2 εβδομάδες, γνωρίζετε εκ των προτέρων ότι δε θα συμβεί ποτέ. Καταλήξτε σε ένα συγκεκριμένο στόχο (π.χ. 10 κιλά σε 4 μήνες) και κάντε τον πρώτη σας προτεραιότητα.

  • Δημιουργήστε υγιεινές συνήθειες

Για να επιτύχετε το ονειρεμένο σας σώμα πρέπει να δημιουργήσετε υγιεινές συνήθειες. Όποιος και να είναι ο στόχος σας κάνοντας μερικές αλλαγές στη διατροφή και τη καθημερινότητά σας, σίγουρα θα τον επιτύχετε πολύ πιο εύκολα.

  • Τακτικά γεύματα ανά 2 έως 4 ώρες
  • Κάθε γεύμα να περιέχει πρωτεΐνες
  • Συνοδέψτε κάθε γεύμα με λαχανικά
  • Μειώστε τους υδατάνθρακες
  • Προσπαθήστε να πίνετε 3 λίτρα νερό τη μέρα

Το μεγάλο πλεονέκτημα των παραπάνω συνηθειών είναι ότι μπορούν να ταιριάξουν σε κάθε καθημερινότητα όσο δύσκολη και αν είναι.

  • Μοιραστείτε τους στόχους σας

Το επόμενο βήμα είναι να μοιραστείτε τους στόχους σας με τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Αν σας φοβίζει αυτό, τότε ο ίδιος ο φόβος είναι ένας καλός λόγος για να το κάνετε. Όταν γνωστοποιείτε τους στόχους σας, αυτόματα αναλαμβάνετε την ευθύνη να κάνετε ότι μπορείτε για να τους πραγματοποιήσετε. Ευθύνη που αναλαμβάνετε όχι μόνο απέναντι στον εαυτό σας αλλά και απέναντι στους δικούς σας ανθρώπους.

  • Μικρότεροι στόχοι, πριν τον τελικό στόχο

Ένα χιλιόμετρο παραπάνω στο διάδρομο, 5 κιλά περισσότερα στη μπάρα, 5 παραπάνω κοιλιακοί! Εβδομαδιαίοι μικρότεροι στόχοι είναι το κίνητρο που θα σας κάνει να μην παραλείψετε την καθημερινή σας προπόνηση. Μπορείτε να τους καταγράψετε και να απολαύσετε την στιγμή που τους ξεπερνάτε, τον έναν μετά τον άλλο.