Οι γιορτινές διακοπές επιτέλους έρχονται. Και επιτέλους θα κάτσεις λίγο να ξεκουραστείς. Πιθανότατα σκέφτεσαι ότι θα κοιμάσαι από το πρωί μέχρι το βράδυ και ότι η μόνη άσκηση που θα κάνεις θα είναι το περπάτημα από το κρεβάτι σου στον καναπέ και το αντίστροφο. Και όσο για τη γυμναστική… το βλέπεις από τη νέα χρονιά, μαζί με τους υπόλοιπους νέους στόχους που έχεις θέσει για το 2019. Έτσι κι αλλιώς, διακοπές σημαίνει ‘αραχτός και light’. Και σκέφτεσαι «σιγά μωρέ, μερικές μέρες δεν πρόκειται να χαλάσουν τη φόρμα μου!» Σωστά;

ΛΑΘΟΣ.

Έρευνες έδειξαν ότι όταν διακόπτεις τη συστηματική άσκηση, το σώμα σου αποδιοργανώνεται μέσα σε μερικές μόνο εβδομάδες. Συνεπώς είναι καλύτερο να αλλάζεις λίγο το αθλητικό σου πρόγραμμα, παρά να σταματάς τελείως την άθληση και να χάσεις όλα αυτά που έχεις προσπαθήσει τόσο σκληρά για να καταφέρεις. Ακόμα και αν χρειαστεί να μειώσεις τον χρόνο της κάθε προπόνησης ή να μειώσεις τον αριθμό των εβδομαδιαίων προπονήσεων κατά μία, η δυναμική που έχεις όταν κάνεις συνεχείς προπονήσεις είναι πολύ καλύτερη, από το να σταματάς και μετά να προσπαθείς ξανά από την αρχή.

Επιπλέον η άσκηση μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για να καταφέρεις να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις των γιορτών. Παρακάτω θα ανακαλύψεις 4 λόγους γιατί πρέπει να ‘δωρίσεις’ στον εαυτό σου τη συστηματική άσκηση:

Γιορτινό Έξτρα Βάρος

Οι χριστουγεννιάτικες διακοπές είναι η πιο επικίνδυνη εποχή του χρόνου… για να πάρεις κιλά. Και φυσικά, κάνοντας προπόνηση μπορείς να αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά όλους τους κουραμπιέδες, τις δίπλες και τα μελομακάρονα που θα βρεθούν στο πιάτο σου, με το να διατηρήσεις άθικτη τη μυική σου μάζα, η οποία με τη σειρά της διατηρεί τα επίπεδα του μεταβολισμού σου.

Γιορτινό Στρες

Οι γιορτές τα έχουν όλα: Ψώνια σε αποπνικτικά γεμάτα καταστήματα, πολύωρες προετοιμασίες φαγητών, συχνούς προσκεκλημένους (αλλά και αρκετούς απρόσκλητους) και διαχείριση των οικονομικών σου πόρων. Ε είναι φυσικό όλα αυτά να μπορεί να σε αγχώσουν και να σε στρεσάρουν. Αλλά ευτυχώς έχεις πάντα την επιλογή της άσκησης, η οποία βοηθάει στην αποδέσμευση ορμονών που βελτιώνουν τη διάθεση και ελαττώνουν τα συναισθήματα του άγχους!

Εποχική Κατάθλιψη

Κάθε χρόνο, καθώς πλησιάζουμε προς την καρδιά του χειμώνα, η εποχή μειώνει σιγά-σιγά τις ώρες του φωτός στην ημέρα. Για αρκετούς ανθρώπους, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε διάφορες μορφές εποχικής κατάθλιψης. Η γυμναστική μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της κατάθλιψης και να σου ανεβάσει τη διάθεση! Αλήθεια! Και βγαίνοντας έξω για άθληση κατά τη διάρκεια της ημέρας, σου προσφέρει επιπλέον βοήθεια με το να αυξάνεται η έκθεσή σου στον ήλιο.

Η Γυμναστική Προσφέρει Δομή

Μία από τις κύριες αιτίες που μπορούν να προκαλέσουν στρες, κατάθλιψη, αλλά και ανεπιθύμητη πρόσληψη βάρους, είναι η μείωση μιας προγραμματισμένης δομής στην καθημερινή σου ρουτίνα. Η τήρηση του προγράμματος γυμναστικής σου, προσφέρει μια δομή στην ημέρα σου. Αυτή η ρουτίνα μπορεί να αποβεί σωτήρια για σένα, αφού μπορεί να σε βοηθήσει να διατηρήσεις τον έλεγχο στην πρόσληψη φαγητού, να προγραμματίσεις τις ώρες τις οποίες κοιμάσαι, αλλά και να σου προσφέρει ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο θα μπορείς να τηρήσεις τις προτεραιότητές σου κατά τις διακοπές των Χριστουγέννων.

Και αν μετά από όλα αυτά ακόμα έχεις τις αμφιβολίες σου ή θέλεις να ζητήσεις κάποιες διευκρινίσεις, σε περιμένουμε στα γυμναστήρια Icon Fitness με γιορτινή διάθεση… για κάθε είδους γυμναστική!