Θυμάσαι αυτό το πολύ fit άτομο που φαίνεται ότι δεν προσπαθεί καν για να μένει σε φόρμα; Αυτό το άτομο που θα σου πει ότι του αρέσουν πραγματικά τα λαχανικά και ανυπομονεί για την καθημερινή του προπόνηση, χωρίς καν να αγχώνεται για τις θερμίδες του γλυκού που θα καταβροχθίσει σε κάθε ευκαιρία;

«Γιατί καλό μου σύμπαν;» μπορεί να αναρωτιέσαι. «Γιατί κάποιοι να έχουν τόσο καλά γονίδια κι εγώ όχι;» Ε λοιπόν, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Γιατί το άτομο αυτό, είτε το έχει καταλάβει είτε όχι, έχει καταφέρει με τα χρόνια να αποκτήσει μια σειρά από συνήθειες οι οποίες του/της επιτρέπουν να παραμένει fit… χωρίς να καταβάλλει πολλή προσπάθεια. Και είναι αυτές οι συνήθειες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά!

Ας δούμε, λοιπόν, 5 πράγματα που κάνουν οι fit άνθρωποι για να μένουν σε φόρμα:

1) Δεν Κάνουν Δίαιτα

Οι fit άνθρωποι συνήθως δεν κάνουν δίαιτα, αλλά κάνουν την υγιεινή διατροφή κομμάτι του lifestyle τους. Εδώ το κλειδί είναι να ακούς το σώμα σου. Τι θες να φας για να νιώσεις καλά; Τι σε γεμίζει και σε περικλείει με ενέργεια καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας; Τι ξυπνάει μέσα σου το τέρας στην προπόνηση; Τι σε βοηθάει να νιώθεις fit;

Όταν μάθεις να απαντάς σε αυτές τις ερωτήσεις, τότε θα μπορέσεις να μπεις στον σωστό δρόμο για να αποδεχτείς την υγιεινή διατροφή ως lifestyle, χωρίς να χρειάζεται να ακολουθείς κάποια συγκεκριμένη δίαιτα.

2) Βρίσκουν Τρόπο Για Να Απολαμβάνουν Τη Γυμναστική

Οι άνθρωποι που είναι fit, συνήθως βρίσκουν ένα τρόπο με τον οποίο πραγματικά απολαμβάνουν τη γυμναστική τους. Και όπως είναι φυσικό, στον καθένα αρέσουν διαφορετικά πράγματα. Γι’ αυτό βρες κάτι που σου αρέσει να κάνεις, είτε αυτό είναι κάποιο σπορ, είτε το CrossFit, είτε ο χορός ή κάτι τελείως διαφορετικό… και ξεκίνα να ανυπομονείς να γυμναστείς!

3) Βάζουν Την Υγεία Και Το Fitness Σε Προτεραιότητα

Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι σηκώνονται 15 λεπτά νωρίτερα το πρωί, αντί να κοιμηθούν λίγο περισσότερο ή ότι γυμνάζονται στις διακοπές τους. Ή ακόμα και ότι θα φροντίσουν να γυμναστούν ακόμα και όταν έχουν πολύ busy πρόγραμμα! Όμως η αλήθεια είναι πως έτσι και σου γίνει συνήθεια… τότε γίνεται πολύ πιο δύσκολο το να μην γυμνάζεσαι, επειδή έχεις συνηθίσει να το έχεις ως προτεραιότητα στη ζωή σου.

4) Κοιμούνται Αρκετά

Ο ύπνος μπορεί να σου προσφέρει την ενέργεια που χρειάζεσαι για να γυμνάζεσαι σε συχνή βάση, αλλά παράλληλα βοηθάει και στη ρύθμιση του μεταβολισμού σου, στην επιδιόρθωση των μυών σου και μπορεί να καλυτερέψει τις αθλητικές σου επιδόσεις. Γι’ αυτό προσπάθησε να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ… και σίγουρα θα αρχίσεις να νιώθεις πιο υγιής, πιο fit και γενικά πιο χαρούμενος!

5) Μένουν Δραστήριοι Και Έξω Από Το Γυμναστήριο

Οι fit άνθρωποι περπατούν οπουδήποτε και όποτε είναι δυνατόν. Επιλέγουν δραστηριότητες όπως βόλτες με ποδήλατο, πεζοπορίες ή τένις. Πάντα πάνε από τις σκάλες. Στις διακοπές τους, πάνε για πεζοπορία, καγιάκ, σκι, κολύμπι, ποδηλασία… υπάρχουν τόσες πολλές δυνατότητες! Και σε κάθε ευκαιρία, σηκώνονται από την καρέκλα και μετακινούνται.

Όμως πάνω απ’ όλα… πιστεύουν στον εαυτό τους.

Ξεκίνα να πιστεύεις κι εσύ!